Dromen over data driven marketing?

Een van de belangrijkste uitdagingen bij marketeers is het goed benutten van marketing data. Big Data, oftewel ongestructureerde internet data, is op dit moment de “talk of the town” op congressen, in blogs en in artikelen. Droom jij al wel eens hoe het zou zijn om deze data te combineren met gestructureerde data die je al hebt verzameld van klanten uit verkooptransacties, inschrijvingen op nieuwsbrieven etc? En zo getargette  campagnes te voeren met relevante aanbiedingen om cross-selling te bereiken?

Uit onderzoek blijkt dat helaas de skillset van sommige marketeers als het ontbreken van systemen de bottleneck zijn om dit van de grond te krijgen. Wees daarom nu alert en wordt wakker en ga het gesprek hierover aan in jouw organisatie. Je zet daarmee marketing weer op de kaart en verhoog je de kansen om jouw organisatie nog succesvoller te laten zijn. En als je denkt dat wij je daarbij kunnen helpen, neem dan contact met ons op.
relaxed zitten

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *